Friday, June 12, 2009

bahas!!!!

assalamualaikum...

nie nak kasi tau sikit..
sajer je.....

pd 20.06.09 nie aku ad pertandingan bahas ala parlimen, anugerah seri asrama terbilang peringkat daerah kemaman 2009.
bahas nie akan diadakan di skulah BAS... badrul alam shah...
huh!~
debo lar jugop nie... insyaAllah aku akan buat y terbaik..
doakan kejayaan aku ek...
slain pasukan bahas nie..
aku rasa ad lg pasukan laen.. rase2 nasyid.. bola sepak n ad lg r tuh.....
aku harap ngat bleh wakil daerah.... tp smuanye atas ketentuan Nya jugak kan...



ya Allah, aku hamba y hina memohon kpd Engkau y Agung lg Maha Berkuasa, Engkau berikanlah kekuatan, ketenangan ketika menyampaikan hujah, kepetahan ketika mengeluarkan usul, kelancaran ketika berbicara, dan keyakinan ketika memberikan isi yang bernas kepada pasukan bahas TESMAL... dengan kuasaMU Ya Allah.. berikanlah kemenangan kepada pasukan bahas Tesmal ini...jadikan kejayaan milik pasukan bahas TESMAL ini..
amin...ya robbal 'alamin...

ok

wassalam...

No comments: