Tuesday, December 15, 2009

sAlaM MaAl HiJrAh 1431h...



assalamualaikum wrb...

ape khbr sume??
arap2 in the pink of health lar ek...

hah! dah nak masuk taon baru.. horray!!!
tahun baru hijrah n tahun maru masihi...

hai....
taon baru dah tibe.
azam taon lepas dah beres ke blom?
mintak2 bereh lar.. huhuhu..

ni ape azam untk taon 1431h (2010)?
kalu tnye aku lar..
of coz r aku jwp nak pass with flying colours dlm spm nanti..
tu lar azam aku! so aku kene kuat! x kire dari segi ape. mental, fizikal, emosi, rohani n sewaktu dgnnye...
yup... aku jugak doakan kjyn geng2 ak y akn ambil spm jugak taon dpn..
gud luck friends!!!
meh kite fight for our future!!!
ingt.. spm ni penentu mase dpn kite..
insyaAllah, moge Allah bg kemudahan utk kite. amin....

in a nut shell,
salam maah hijrah untk sume..
moge tahun baru ni Allah menambahkan lg rzki kite n meningktkan ketakwaan kpd kite..
amin...
mari kite berhijrah utk y lebih baik!!!
insyaAllah...

wokey.
wassalam.

p/s: fahami konsep hijrah sebenar...

No comments: