Friday, January 2, 2009

ALHAMDULILLAH...


assalamualaikum..
alhamdulillah.. tiada ungkapan selain ungkapan tersebut... syukur kehadrat Illahi coz aku berjy dpt strek a dlm pmr 2008... mase tgk kptsn tuh terkejut n syukur sangat... y buat aku lg syukur ialah smue bdak klas aku iaitu 3 ihsan 2008 dpt strek a.. kami telah buat gru klas kmi smua gmbira...syukur sangt2..
ucpn rbuan tq ditujukan kpd parents aku y bnyk b'korbn kat aku dr segala aspek...tq jugak kat smua guru2 y pernah mengajar aku atau x dr tadika hingga ke skulah mak lagam ni...dgn ilmu diaorg aku berjy...tq jugak kat smue rakan2 aku y bnyk m'bantu aku...thanks frienz...luv u!!!
utk pengetahuan smue...smk mak lagam pd taon nih telah melahirkan sramai 75 calon strek a drpd 114 calon pmr 2008...alhamdulillah satu kjyn y bgitu cemerlang...moge taon dpn smk mk lgm trus gemilang...
tq to all!!!!

wassalam